Razvijanje pozitivnega samovrednotenja otrok in mladostnikov – BASE

Danes učitelji niso soočeni samo z velikimi spremembami pri tem, kaj učijo otroke, ampak tudi, kako jih učijo. Mnogo učiteljev se znajde pred takimi učenci, ki se zelo malo zanimajo za učenje in ki čutijo, da se odrasli za njih ne zanimajo in jih ne razumejo. Učne in vzgojne probleme lahko pomaga reševati program BASE – Razvijanje pozitivnega samovrednotenja otrok in mladostnikov.

Naši strokovni delavci sodelujejo v projektu, o katerem izvajalci pišejo:

Trdno zaupamo uspehu programa Roberta Reasonerja, ki je namenjen spodbujanju odgovornosti, samozavesti in sodelovanja otrok in mladostnikov. Program temelji na predpostavki, da z izgradnjo osebne moči mladim omogočimo, da se učinkovito soočajo z vsakodnevnimi izzivi s katerimi se srečujejo v šoli in skupnosti. Poleg tega pripomore tudi k odgovornejšemu in produktivnejšemu življenju v odraslosti.

Strokovnim delavcem program zagotavlja tehnike in gradiva, s katerimi lahko otrokom pomagajo razvijati pozitiven odnos do sebe in drugih. Dokazano je, da delo po tem programu pozitivno vpliva na učence in dijake, prav tako pa tudi na splošno šolsko klimo. Šole, ki so program izvajale so bile nagrajene z zmanjšanjem števila izključitev, disciplinskih problemov in nasilja, izboljšalo se je sodelovanje in dvignila raven motiviranosti učencev.

Program se izvaja v več državah po svetu in tudi na nekaterih šolah po Sloveniji, njegovo učinkovitost pa lahko potrdijo številni učitelji in profesorji na tem področju.

Več informacij o programu je objavljenih na spletni strani programa (KLIK).

 

Delite vsebino:
Email this to someonePrint this pageShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest