GA-TE – Dobre aplikacije za izobraževanje (KA2 partnerstvo)

Sodobna informativna tehnologija prinaša nove možnosti za prilagajanje učnega procesa za otroke s posebnimi potrebami, kjer pa zaradi specifičnosti potreb in relativno majhnega trga prihaja do pomanjkanja gradiv in aplikacij za podporo omenjeni populaciji otrok.

Tako se je porodila ideja za nov projekt.

Projekt Good Applications to Education (GATE) je odobrila Nacionalna agencija Erasmus + in vključuje štiri partnerje iz treh sosednjih držav. To so:

Poseben poudarek je namenjen učencem z motnjami v duševnem razvoju in motnjami avtističnega spektra, pa tudi drugimi motnjami v razvoju v nižjih razredih osnovne šole (1. do 4. razred). Področja, ki bodo pokrivala snov so: materni jezik (hrvaški, srbski, slovenski), matematika ter naravoslovje in družboslovje.

Naša šola je zadolžena za pripravo prilagojenih učnih gradiv s področja naravoslovja in družboslovja. Usklajen bo z nacionalnimi učnimi načrti vsake partnerske države in se bo tako nanašal na številne potrebe učiteljev in učencev. Ustvarjena gradiva bodo lahko uporabili učitelji v rednih in prilagojenih programih, da bi zagotovili še bolj kakovosten pouk, primeren za vse učence v razredu.

Prvi korak k doseganju ciljev je bil v času pisanja že opravljen; v začetni raziskavi rednih šol smo raziskali, na katerih področjih so učenci in učitelji najbolj potrebovali podporo v obliki gradiva. Nadaljnji koraki vključujejo razvoj učnega gradiva in aplikacije, izobraževanje učiteljev o uporabi, ustvarjanju in uporabi gradiva iz aplikacije pri poučevanju ter učinkovito širjenje projekta. Z uporabo aplikacije bomo dosegli posodobitev poučevanja in dvig inkluzivnega poučevanja na višjo raven.

Šifra projekta: 2021-1-RS01-KA220-SCH-000034462

Spletna stran projekta je dostopna s klikom TUKAJ.

Potek projekta beležimo skozi prispevke, do katerih lahko dostopate na spodnjih povezavah:

Delite vsebino:
Email this to someonePrint this pageShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on Pinterest
(Skupno 98 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost